Informacje o cypiniaferdyn |
Dołączył: |
05-29-2017 |
Ostatnia wizyta: |
05-29-2017 16:21 |
Razem postów: |
0 (0 postów dziennie | 0 procent wszystkich postów) (Znajdź wszystkie wątki — Znajdź wszystkie posty) |
Spędzony czas online: |
30 Minut, 54 Sekund |
Poleconych użytkowników: |
0 |
|
|
Dodatkowe informacje o cypiniaferdyn |
Sex: |
Male |
Location: |
Gdynia |
Bio: |
Rozwój technologii stworzony w czasie ostatnich dwóch-trzech dekad niebywale oddziałuje na totalnie wszystkie dziedziny życia, także na szkolnictwo. Aktualnie sposoby nauki ogromnie mocno różnią się od ówczesnych, ale nasze szkolnictwo dalej nie nadąża z możliwościami uczniów. Specjalista i też doktorant Uniwersytetu Białostockiego Tristan Ber którego stanowisko to psycholog twierdzi jakoby w dzisiejszych czasach nieustannie możemy sklasyfikować bez liku zmiennych poglądów w temacie szkolnictwa, znaczna większość osób powiązanych z ową branżą twierdzi, iż wcześniej system ten był dużo skuteczniejszy. Poziom szkolnictwa według ich wypowiedzi był znacznie wyższy, wykreowane programy były dużo skuteczniejsze a lekcje bardziej praktyczne - to przekładało się konkretnie w sposób realistyczny na życie po ukończeniu szkoły. W tych czasach i magistrant Politechniki Lubelskiej Henryk Pilśniak którego profesja to doktor twierdzi, że bardzo duży wpływ na zmiany w Polsce miała reforma z 1999 roku o stworzeniu gimnazjów, nauka trwająca trzy lata winna posiadać takie przedmioty jak : nasz język, języki obce, historię Świata, wiedzę o społeczeństwie, kwestie biologiczne, geografię ogólną, chemię, bazową fizykę, matematykę, temat IT jak też wychowanie fizyczne i techniczno-artystyczne. Różnica była o tyle duża, że dawniej plan nauczania był mocno ograniczony, nauczano bazowych przedmiotów wymaganych takich jak np. rachunki z elementami geometrii i równocześnie też przyrodniczych bloków. Autorytet jak również dyplomant Politechniki Wrocławskiej Filip Litkowski dla którego główny zawód to psycholog wypowiada się, że liczba zmienionych rzeczy w systemie nauczania wynika zazwyczaj z aktualnej komputeryzacji, ten rodzaj postępu wkłada w edukację wielkie możliwości z których jednak obecne kadry nauczania nie potrafią za bardzo korzystać - rozwiązania komputerowe nie zostają za bardzo wykorzystane na takiej płaszczyźnie na jakiej winny być zazwyczaj używane. Uczniowie mają również w obecnych czasach wielką ilość rozpraszaczy, co prawda nie przekłada się to w specyficzny sposób na wchłanianie wiedzy bo w dawnych czasach dzieciaki zamiast spędzać czas przy komputerze - biegały po dworze.
|
|